loading...
فیسبوکیااا
MOSTAFA بازدید : 44 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

من آن ابرم که بارانش تو هستی / همان یوسف که کنعانش تو هستی
مسافر میشوم تا آخر عمر / در آن راهی که پایانش تو هستی
..

...

.

.

.با یاد تو زندگی کردن چه کم خرج است ، نه خواب میخواهد ، نه خوراک !

.

.همیشه با غمت من در ستیزم / به این خاطر همیشه اشک میریزم
روی هر برگ گلی این را نوشتم / تویی امید من تنها ، عزیزم

.

دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست ، اگر برف بیاد هست ، اگر برف نیاید نیست
مثل دنیای من ، اگر تو باشی هستم ، اگر نباشی … !
.

.

.
دیدی ای حافظ که کنعان دلم بی ماه شد / عاقبت با عشق و غم کوه امیدم آب شد
گفته بودی یوسف گم گشته باز آید ولی / یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد
.

من آن ابرم که بارانش تو هستی / همان یوسف که کنعانش تو هستی
مسافر میشوم تا آخر عمر / در آن راهی که پایانش تو هستی
..

...

.

.

.با یاد تو زندگی کردن چه کم خرج است ، نه خواب میخواهد ، نه خوراک !

.

.همیشه با غمت من در ستیزم / به این خاطر همیشه اشک میریزم
روی هر برگ گلی این را نوشتم / تویی امید من تنها ، عزیزم

.

دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست ، اگر برف بیاد هست ، اگر برف نیاید نیست
مثل دنیای من ، اگر تو باشی هستم ، اگر نباشی … !
.

.

.
دیدی ای حافظ که کنعان دلم بی ماه شد / عاقبت با عشق و غم کوه امیدم آب شد
گفته بودی یوسف گم گشته باز آید ولی / یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد
.

.

خیالت همه جا با من است
اما…
دلم گرمای بودنت را میخواهد
نه سردی خیالت را…
.

گاهی دلم ازهرچه آدم است میگیرد..
گاهی دلم ۲ کلمه حرف مهربانانه میخواهد..!
نه به شکل “دوستت دارم”یا”بی تو میمیرم”!
ساده شاید..
مثل ‘دلتنگ نباش..فردا روز دیگریست..’
.

.

بی تو…
میان جمع نیستم
اما جمعیتی در من است
که به تو فکر می کند…

.

اگه کسی رو دوست داشته باشی نمیتونی تو چشماش زل بزنی…
نمیتونی دوریش رو تحمل کنی…نمیتونی بهش بگی چقدر دوستش داری…
نمیتونی بهش بگی چقدر بهش نیاز داری.. برای همینه عاشقا دیوونه میشن…
.

عشق غالبا یک نوع عذاب است، اما محروم بودن از آن مرگ است…!‏

.

برایش مینویسم”دلتنگشم”میدانم که نمیداندولےمیدانم که میخواند

.

گاه نمیدانم چه پیامی را بهانه کنم تا از حال آنکه روحم با اوست آگاه شوم ، این بار که دلتنگی را بهانه کردم ،فردا را چه کنم ؟

.

باز آمدنم به خدمتت دیر نشد / اندیشه مکن دلم ز تو سیر نشد / یک موی تو را به عالمی نفروشم / تو جان منی ، کسی ز جان سیر نشد
.

خرابتم ، نذار هرکی از کنار ما رد میشه ، بگه این خراب شده مال کیه !
.

.

قلابت را بدون طعمه بینداز ، اینجا پر از ماهی هاییست که از زندگی سیرند

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام امیدوارم که لحضاته خوبیو باهم داشته باشیم اگه کسی میتونه تو نویسندگی به من کمک کنه با کمال میل فقط برام نظر یاایدی منو اد کنید mo.30bat@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 2,714
  • بازدید کلی : 9,483